Top 5 kosmetyków roku 2016

Hejka!

Z tej strony Kasia i dziś mam dla Was moje top 5 kosmetyków roku 2016. Kosmetyki te przetestowałam na tyle dobrze, że mogę je polecić każdemu kto oczekuje dobrego produktu w niewielkiej cenie. 🙂

Zapraszam do lektury!

1. Essence Camouflage 2in1 – cena  18 zł

tego podkładu używam od 4 miesięcy ale wiem, że jest on świetnym produktem. Dlaczego? Jest dobrze kryjący, ma jasny, żółty kolor, trzyma się wiele godzin, jest łatwo dostępny ( drogeria Natura) i ma niską cenę. W końcu odnalazłam swój idealny podkład!

dav

2.Catrice liquid camouflage – cena  16 zł

Bardzo popularny już od dawna korektor także stał się moim ulubieńcem. Krycie ma jak z bajki, przy czym ma lekką formułę. Kolory w gamie są tylko dwa, ale dla Nas polek to chyba nie problem 🙂 Korektor trzyma się długie godziny, aż do zmycia.

dav

3. Golden Rose liquid matte lipstick- cena 19,90 zł

Golden Rose to marka, która ciągle zaskakuje.Gdy pojawiły się te szminki nie było inaczej. Pomadki zachwycają swoją pigmentacją, trwałością, jakością, komfortem oraz ceną. Ja póki co mam tylko 2 kolory, ale zamierzam mieć więcej!

dav

4. Maybelline Lash Sensational – cena 35 zł

Tusz, po którym wiele się spodziewałam nie zawiódł mnie. Wydłuża, pogrubia i podkręca moje rzęsy jak żaden inny.Ma bardzo czarny kolor. Szczoteczka dokładnie rozczesuje rzęsy. Szczerze polecam!

dav

dav

5. Too Faced Semi sweet palette – 189 zł

Wiem, że paletka nie należy do najtańszych, ale jest warta swojej ceny. Dlaczego? Jest to zakup na lata, cienie są świetnej jakości, można nimi wykonać makijaż dzienny jak i wieczorowy. Jeśli lubicie ciepłe kolory, to ta paletka jest dla Was.

dav

dav

To moi ulubieńcy 2016 roku. A jacy są wasi? Piszcie w komentarzach 🙂

Całusy Kasia :*

 

 

 

2 thoughts on “Top 5 kosmetyków roku 2016

Skomentuj

