Haul zakupowy z Golden Rose, drogerii Natura, Jawa oraz Sephory

Hej Wszystkim!

Dziś przychodzę z produktami jakie zakupiłam w ostatnim czasie. Nie ukrywam ,że głównie są to produkty z promocji,bo gdyby nie te promocje, to zakupów raczej by nie było 😛 Produktów nie jest wiele, ale mogę zapewnić, że są to perełki. Zacznę od kosmetyku, który kupiłam w cenie regularnej czyli matową pomadkę w płynie z Golden Rose. Jest to pomadka, która wyszła ostatnio jako jedna z kilku nowych kolorów. Numer 13 wydał mi się idealnym odcieniem na co dzień do makijaży dziennych, jak i do wieczorowych w duecie ze smoky eyes. Z tej serii mam juz numer 10, który bardzo mi się sprawdził. Numer 13 także mnie nie zawiódł. Nosi się tak samo komfortowo i tak samo dobrze trzyma się na ustach.

dav

dav

Kolejnym produktem jest paleta cieni The Delicate z Sephory. Jest to to jedna z palet świątecznych, które wypuściła perfumeria. Jest to paleta neutralnych kolorów z domieszką ciemniejszych odcieni. Jej mały rozmiar nie sprawi nam problemu w podróży czy w toaletce. Powiem szczerze, że nie tylko wygląd wewnętrzny mnie zachwycił, ale też zewnętrzna oprawa. Cena regularna to 39 zł, jednak z kartą Sephory można było skorzystać z 20% zniżki.

dav

dav

Sklepem, który skusił mnie do zakupu jest też drogeria Natura. Zakupiłam tam cień sypki z My Secret, duo do konturowania oraz bazę pod cienie z Wet n Wild. Za każdy z tych produktów zapłaciłam z 40% obniżką. Cieni sypkich z My Secret mam kilka, ale nie miałam złota, które idealnie sprawdzi mi się do makijażu sylwestrowego. Jak ujrzałam te piękne złoto na półce sklepowej, to wiedziałam, że muszę je mieć. Podobnie było z duo do konturowania z Wet n Wild w kolorze Caramel Toffee. Jasny żółty kolor do rozjaśniania od dawna mi się marzył i oto jest! Brąz, który powinien konturować, czyli mieć chłodny kolor, niestety nie spełnia tej funkcji, ale super ociepla twarz. Ostatnim produktem z Natury jest baza pod cienie z Wet n Wild. Baza ta porównywalna jest do bazy z Urban Decay. Nigdy nie miałam tej z UD, ale póki co baza z Wet and Wild  świetnie mi się sprawdza. Utrzymuje cienie na długi czas, podbija ich kolor i bardzo dobrze rozprowadza się po powiece.

dav

dav

dav

sdr

dav

Ostatnim zakupem jest suchy szampon Batiste w nowo otwartej w moim mieście drogerii Jawa. produkt był w promocyjnej cenie 11,99. Dodatkowo był do niego dołączony mały szampon jako gratis. Przy kasie dowiedziałam się, że z okazji otwarcia drogerii można sobie wybrać jakiś produkt. U mnie padło na kolejny mały szampon z Batiste. Powiem szczerze, że takie małe produkty znakomicie sprawdzają mi się na wyjazdach, czy nawet na co dzień do torebki.

dav

Oto wszystkie produkty z moich ostatnich zakupów. Bardzo cieszę się z ich zakupu i postanowiłam, że w tym roku mój portfel odpocznie już od wydatków kosmetycznych 😀 Ale jak tu nie skorzystać z promocji, kiedy takie cudeńka można dostać? Mam nadzieję, że mój post zachęci Was do wypróbowania tych produktów, bo naprawdę warto.

Pozdrawiam Kasia! :*

Skomentuj

