Zakupy z drogerii Natura

Witam w piękny niedzielny poranek!

Przychodzę dziś do Was z kosmetykami, które udało mi się upolować na ostatnich promocjach w Naturze. Promocje były spore,bo aż do -40%. Pierwszą rzeczą jaką kupiłam był sławny już płynny kamuflaż z Catrice. Cena na promocji wynosiła 10,19 zł. Kolor jaki kupiłam to 010. Obecnie mam na wykończeniu 020 ( i w zapasie 😀 ) , który super mi się sprawdzał przez lato i początek jesieni. Numer 010 będzie moim zdaniem świetną opcją na zimę. Kolejnymi produktami są równie sławny rozświetlacz z My Secret „Princess Dream”, puder Coverall  w kolorze light/medium z Wet n Wild, oraz produkt wypiekany z Kobo w kolorze Candyfliss. Jeżeli chodzi o rozświetlacz z My Secret to chyba nie ma osoby , która by go nie lubiła. Zachęcona opiniami stwierdziłam ,że pora i na mnie żeby go przetestować. Póki co użyłam go tylko raz, ale już mnie zachwycił. Daje on efekt szampańskiej tafli na policzku. Po prostu cudo! Cena też kusząca bo ok. 10 zł. Z innej strony Puder z Wet n Wild był dla mnie zagadką. Kosztował tylko 9 zł, więc stwierdziłam ,że zaryzykuję. Jego też użyłam dopiero raz, ale mogę przyznać ,że zrobił na mnie pozytywne wrażenie. Duży plus za jego jasny żółty kolor odpowiadający mojej karnacji. Krycie średnie, co tez mi bardzo pasuje. Wygładza skórę, nie robi z niej ciastka. Idealny do torebki, na wyjazdy. Jest do niego dołączona mała gąbeczka. Ostatnim produktem jest produkt wypiekany z Kobo. Można go używać jako cienia, albo np. jako rozświetlacz. I tak też ja mam zamiar go używać. Moda na rozświetlacze w chłodnym,mroźnym tonie mnie bardzo zaciekawiła, i jestem bardzo ciekawa jak to u mnie się sprawdzi. Jedyne co, to chyba będę musiała poczekać do momentu aż będę blada jak się tylko da 😛 . Cena tego produkty na promocji wynosiła tez 9 zł. Na dole zdjęcie wszystkich produktów, oprócz korektora, gdyż jest on zamknięty i nie mam potrzeby go w tej chwili otwierać, bo mam 3 inne korektory , które obecnie używam.

dav od góry do dołu: puder, Wet n Wild, Kobo produkt wypiekany, rozświetlacz My Secret

To by było na tyle jeżeli chodzi o moje zakupy z drogerii Natura. A czy Wy złowiliście coś na ostatnich promocjach?

dav

Buziaki Kasia! :*

 

 

Skomentuj

